[kdecat] Coses per la quedada

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Fri Dec 16 20:48:04 UTC 2005

En/na Albert Astals Cid ha escrit:
> Bueno, sembla que us heu mort tots, tants suggeriments que hi havia i ara
> ningú diu res ni edita el wiki.

Bé, jo l'he editat i he confirmat la meva participació. A banda d'això,
res més.

He estat pensant si puc fer alguna cosa, però la veritat és que no tinc
una gran experiència en les eines i l'estructura de KDE, i per tant crec
que el meu paper és bàsicament el d'aprendre. Si creieu que puc aportar
quelcom, dieu-m'ho i m'ho preparo, cap problema.

> Coses que m'ofereixo a fer jo: (encara no són al wiki però demàs les poso)
>  - Estructura de KDE, SVN, etc.
>  - Com fer servir el kbabel, el catalogmanager, etc (ATENCIO QUE NO SOC CAP
> EXPERT DE KBABEL)
>  - Coordinar una "marató de traducció" a veure si pel
> January 20th, 2006: Tagging KDE 3.5.1
> tenim casi el 100% dels missatges

Bé, suposo que aquells dies no aniré massa apretat de feina, per tant
compteu amb mi per la marató (de KDE).

> Albert
>
> P.D: Si cal puc fer més coses, soc un tio polivalent, només cal que
> demaneu ;-)

He, he, molt bo! Ara anava a dir una barbaritat, però m'he reprimit de
sobte. X-D

Orestes.