[kdecat] En quant a la reserva de bocanord

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sat Dec 10 11:44:52 UTC 2005

Bé, tampoc no cal retransmetre en línia. Això del vídeo ho deia perquè
trobo interessant deixar "constància" audiovisual de la trobada, i fins
i tot aquest material pot servir per fer més suau la corba
d'aprenentatge dels nous traductors.

Amb vídeo o sense, una cosa que cal tenir disponible és una pissarra.
Suposo que ja n'hi haurà.

Orestes.

En/na Rafael Carreras ha escrit: