[kdecat] Fonts d'instaLlacio - pregunta de novat

Paco Rivière friviere at palmcat.org
Fri Aug 5 18:59:26 UTC 2005

1-   He intentat cercar unes instruccions senzilles per a afegir els
repositoris per a synaptic tan de Caliu com de Kde en català, ja que el
suse 9.1 ve amb un conqueror 3.2 que salta a cada accent i no he trobat
ni l'un ni l'altre.

    Perdoneu la pregunta de novat. Ja ho deveu saber tots, i les pàgines
del projecte són per una altra cosa, però podrieu divulgar una mica més
la vostra loable i necessària tasca?

2-   Per cert em puc fer carrec de traduir aquest arxiu?

http://websvn.kde.org/*checkout*/branches/stable/l10n/templates/docmessages/kdepim/kpilot.pot
(http://i18n.kde.org/stats/doc/stable/ca/kdepim/index.php)

3. I perdoneu l'offtopic. Vull instalar un windows 3.1 en català que
tinc en qisquets, (ja ja!) en una partició petita en un ordinador sense
disquets. Algú recorda si es pot instalar el 3.11 a sobre, si es
aconsellable, o d'on es poden baixar els arxius?

--
Paco

Jabber-ID: paco at jabber.puntbarra.com
Skype: frivieret
paco at friviere.tk
http://friviere.tk

<a
href="http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=82042&t=1">Baixa
el  Firefox!</a>

Endevinalla: Qui vol ser d'un club d'on no pots sortir quan vols, fins i
tot si hi has entrat a la força? (Aynapse)

'Never attribute to malice that which can be adequately explained by
stupidity'

Si la velocitat mata, els usuaris de uin2 viuran eternament.

Hi han dos tipus d'usuaris de windows, els que tenen alguns virus, i els
que no saben que en tenen molts.

--
Aquest missatge ha sortit sense virus.