[kdecat] kmail revisat

Albert Astals Cid tsdgeos at yahoo.es
Wed Apr 13 08:09:04 UTC 2005

Per aquells que vulguin he posat uns diffs contra el q tenim al CVS a

http://usuarios.lycos.es/tsdgeos/kmail.po.diff
http://usuarios.lycos.es/tsdgeos/kmailcvt.po.diff

Al kmail hi ha moltes entrades esborrades però suposo que són degut a que són
entrades noves que encara no estaven al fitxer que en David va revisar

Albert

A Dimecres 13 Abril 2005 00:29, David Gil va escriure: