[kdecat] Fwd: KOffice message freeze

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Tue Apr 12 21:16:35 UTC 2005

A Dimarts 12 Abril 2005 20:31, Albert Astals Cid va escriure:
> Bueno, aquestes barres estan una mica obsoletes :-D
> Avui he fet el merge de la traduccio que n'Albert Cervera Areny va fer per
> la branca 1.3.x i el kivio ha quedat al 73%
>
> Sobre si està ocupat o no que et respongui l'Albert (no jo no ;-)) si podrà
> treballar-hi d'aqui al 23 de maig

Ep, aquest dec ser jo. La veritat és que preferiria que ho mirés algú altre.
No tan sols perquè no sé si hi podré dedicar gaire temps, sinó perquè hi vaig
tenir bastants dubtes. Potser uns altres ulls podran trobar solucions a més
paraules.

> Albert
>
> A Dimarts 12 Abril 2005 20:22, Marc Coll va escriure:

"Video-encoding-junkie? Me? Let me think about it for 25 frames, ehh, one
second"