Re: [kdecat] KDE 3.3.1 [és solució per a KDE 3.2.x -kmail-]

BELLA5 BELLA5 at teleline.es
Wed Sep 29 10:40:59 UTC 2004

  Hola Pep

  Ja vaig veure el teu correu i després de que l'Albert ho solucionés
ara miraré a la llista de mantenidors "Debian Qt/KDE Maintainers"
<debian-qt-kde at lists.debian.org> i si em diuen que a Sarge entrarà el
KDE 3.2 ja m'encuidaré d'enviar-lis un bug sobre el nostre paquet.

  Com que ets un debianer mira't aquesta llista de correu per a saber
com ho tenen els mantenidors del KDE a Debian:

    <http://lists.debian.org/debian-qt-kde/>

És interesant tot i que de novell costa una miqueta agafar-li el fil.