[kdecat] Estat del Kile

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Sun Oct 31 10:53:30 UTC 2004

 --- Marc <marcoll at ya.com> escribió:
> Jo tinc al meu ordinador una versió de la raducció
> del Kile en la que hi
> ha 17 inexactes i 28 sense traduir. Aquesta és la
> versió que jo vaig
> traduir i vaig enviar a en Leopold fa mesos (va ser
> a finals d'Abril),
> ja que ell n'era el traductor oficial, i se suposa
> que era ell el que
> l'havia de pujar al CVS. Però aparentment no ho ha
> fet. A qui li haig de
> enviar? A l'Albert Astals?

  Sí, el mètode habitual. Ara mateix per a
l'escriptura al CVS tan sols estan disponibles ell i
en Sebastià Pla.

  Atentament
  Toni

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca