[kdecat] timezones.po

BELLA5 BELLA5 at teleline.es
Wed Oct 6 16:03:41 UTC 2004

  Hola Ivan

  Entrades en castellà? Pel que recordo ho dubto però si hi són es
traduieixen.

  Aquest fitxer és còpia intencionada d'un que fa servir la Red Hat
així que si vols mirar si els nois de Fedora en català l'han traduït o
si els vols oferir aquesta traducció, endavant.

  Pel demés seria cosa de veure els teus canvis. Per mi endavant pel
que sé, ara mateix no hi ha ningú ficat en aquest fitxer.

  Atentament
  Toni
PD:
La documentació està demanant !!AJUDA!!
Ja funciona la Top List y s'hom els número "seven " :))

--Boundary-02=_FHuYBHZyjJZik4r

   M'he trobat amb certs petits errors a l'arxiu

timezones.po (paraules no traduïdes, algunes es castellà,

etc.). Si els últims mantenidors (Antoni Bella i Sebastià

Pla) no tenen cap inconvenient, m'encarregaré del tema.

   Salut!

	Ivan

--Boundary-02=_FHuYBHZyjJZik4r--