[kdecat] KDE 3.3.1 i continuació

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Sun Oct 3 15:04:46 UTC 2004

Hola a tothom,

Ahir a la nit es va marcar el CVS amb l'etiqueta KDE_3_3_1_RELEASE. Vaig
deixar enllestit kdeadmin. Ara queden 4 paquets que no tenim al 100%: kdeedu,
kdepim, kdesdk i kdewebdev.

Jo pensava continuar amb kdepim, si ningú té inconvenient.

Albert, he vist que estàs treballant sobre kdeedu i kdepim. Ja em diràs quin
t'estimes més, jo agafaré l'altre.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.