[kdecat] Em demano el kdesdk

BELLA5 BELLA5 at teleline.es
Thu Nov 18 19:00:48 UTC 2004

  Hola Orestes

  Esperat!! Adjunt només hi ha la signatura GnuPG, ara mateix no disposo
del meu flamant Debian GNU/Linux i molt menys d'una connexió segura, pel
que fora adecuat que les plantilles de traducció se les passeu a
l'Albert o en Sebastià. Ells faran els ajusts necessaris.

  M'he mirat el kdevelop i té moltes entrades correctes però que tenen
una marca "fuzzy", desconec el motiu però fora bo revisar-les.

  Mmmm. M'esperaré a veure que hi diuen. ;-)

  Atentament
  Toni
PD:
A l'estar tant de temps desconnectat és posible
que el teu email s'hagi perdut... I'm Sorry