Fwd: Re: [kdecat] Revifar el contacte

BELLA5 BELLA5 at teleline.es
Wed May 5 14:49:43 UTC 2004

----- Mensaje Original -----
De: Sebastia Pla i Sanz <sps at sastia.com>
Fecha: Martes, Mayo 4, 2004 11:51 pm
Asunto: Re: Fwd: Re: [kdecat] Revifar el contacte

> Hola Toni,
>
> Ja pensàvem que en billg t'havia segrestat!!! ;-) Ben retrobat!!!

  Hola

  On!! On està!! ;-)

>       Suposo que l'Albert ja està a l'aguait de que al mòdul
> kdeedu> >     molts programes requereixen atenció addcional amb
> fitxers adjunts.
> compte.>

  El khangman fora bo que algú revisi la doc i l'actuialitzi a les
peculiaritats de l'idioma en català: quines lletres surten més sovint
-aquí tenia pensat suggerir-li a la desenvolupadora una secció
llistada per a cada llengua amb traducció disponible- i algun altre
detall que pugui veure el revisor.

> També al klettres s'han d'enregistrar els sons de les lletres i
> les síl·labes
> en format ogg-vorbis. Com que és un programa per a que els xiquets
> aprenguin
> a llegir, provaré si puc aconseguir enregistrar-ho amb la meua
> filla que té 4
> anys.

  Em sembla perfecte. Si es tracta de la veu d'un nin/a ja tenim
l'enregistrament adjudicat :-) -sempre que doni el seu consentiment-,
si ho fa fes-li arribar les gràcies de part de tot l'equip.