[kdecat] Gwenview traduït

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Thu Mar 4 18:55:09 UTC 2004

He mira't per sobre i a mi hem sembla bastant bé excepte dos "typos" a un
missatge has posat "desacivar" en comptes de desactivar i en un altre has
posat "pimera" en comptes de "primera".

També m'he fixat que tens uns quants missatges traduïts però a fuzzy. Són
aquests dels que no estàs convençut? A mi em valen, que penseu la resta?

Albert

A Dijous 04 Març 2004 15:04, Marc va escriure: