[kdecat] Kdesdk

Orestes Mas orestes at tsc.upc.es
Sun Jun 13 10:42:14 UTC 2004

Hola a tothom,

Com potser ja sabeu, estic en procés de traducció d'alguns programes
força especialitzats del paquet kdesdk. El cas és que ara som a final de
curs i m'enganxa en mal moment: avaluacions, organització de les 3res.
jornades de Prog.Lliure de la UPC i m'he involucrat en la posta en marxa
d'una "càtedra de programari lliure" també a la UPC, de la qual sentireu
a parlar en breu.

Amb tot això vull dir que no voldria ser un obstacle per fer avançar la
traducció d'aquests paquets. Si algú em vol donar un cop de mà li ho
agrairé.

Orestes.