[kdecat] Un parell de coses a corregir

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Thu Jun 10 20:44:46 UTC 2004

El tema de "case sensitive" -> "sensible a caixa" ja és una mica antic, fa
algun temps crec que es va decidir canviar-lo per "distingeix majúscules"

Però encara he trobat 10 entrades a HEAD que posa sensible a caixa, esteu
d'acord q les canvii?

Una altra cosa és això:
Konqueror -> arranjament -> configura konqueror -> Intermediari ....... i un
es troba missatges com

"Especifica manualment l'arranjament del procurador"

Però??? no estava jo configurant l'intermediari? pq c**y hem posa procurador
ara?

Jo unificaria els termes i encara que cap dels dos m'acaba de convencer com a
traduccio de proxy intermediari ho fa MOLT MÉS que procurador, esteu d'acord
a que unifiqui a intermediari i procurador -> intermediari?