[kdecat] [Important] Avís sobre els treballs

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Sat Jan 17 11:22:59 UTC 2004

  Hola llista

  He estat unes quantes setmanes desconnectat hi veig que s'ha avançat un bon
tros, us aviso de que em poso a fer algunes parts de la doc a veure si avui
les puc tenir enllestides (generat el sgml corresponent). Si algú hi vol
ajudar o té res començat em trobareu al jabber.

  Toni
PD:
	Tingueu present que demà 18 ho congelen tot, es marcarà
	la KDE_3_2_BRANCH i no serà possible traduir més doc
	per aquesta versió de KDE (tot el que es faci restarà per
	a la propera 3.3).
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca