[kdecat] Fwd: KDE a les II Jornades sobre el català a les noves tecnologies

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Wed Feb 18 22:36:27 UTC 2004

A Dimecres 18 Febrer 2004 18:25, Albert Astals Cid va escriure:
> M'ha arribat aquest correu avui, personalment crec que tant el Sebastià com
> l'Antoni serien més indicats que jo per anar a fer la conferència.
>
> Que hi dieu?

Hola,

El divendres passat li vaig respondre al Marc, dient-li que si que tenia
interès en les jornades. Sembla que s'haurà perdut la resposta. Us
l'adjuntaré en un altre correu.

Cordialment,
Sebastià

Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.
		   Joan Fuster. "Nosaltres, els valencians"