[kdecat] Assigneu-me feina

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at wanadoo.es
Tue Feb 10 22:34:46 UTC 2004

En/na Orestes Mas ha escrit:
> [...]
> Tinc instal.lat el KDE 3.2 (backport a la woody), o sigui que puc veure
> què tradueixo. Només 2 inconvenients: En primer lloc, el Kbabel té
> problemes de dependències i no se m'instal.la. Alguna suggerència?

Jo també empro el KDE 3.2 per a Woody i tinc el Kbabel. Em va costar una mica actualitzar
tot el KDE (i amb uns quants "apt-get -f install"). Has provat d'instal·lar només el
Kbabel? (apt-get install kbabel)

> L'altra cosa és que hi ha programes que tampoc se m'instal.len, per la
> mateixa raó. Si em "toca" un d'aquests ja avisaré.

Hi ha alguns programes que, per problemes de dependències, no s'han "backportat" a Woody.
Tens més informació a:

http://wiki.debian.net/index.cgi?DebianKDE

     Salut!