[kdecat] HEAD ja?

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue Dec 21 06:42:38 UTC 2004

A Dilluns 20 Desembre 2004 23:56, Albert Astals Cid va escriure:
> Hola, jo soc de la opinió que hauriem de pasar a HEAD ja, el Kulow ja ha
> dit que no veu cap raó per treure un KDE 3.3.3 o sigui que amb la feina que
> tenim per HEAD jo no em retrasaria gaire més.
>
> Que dieu?

Acabo de mirar com ha quedat la cosa després del merge del 3.3.2 i trobo que
tens raó. Hi ha molta feina. Si al final decideixen treure el 3.3.3, sempre
pot sortir tal com tenim el 3.2.3.

Em poso ja amb kdelibs i kdebase.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.