[kdecat] La web

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Sun Dec 12 15:44:12 UTC 2004

A Dissabte 11 Desembre 2004 23:43, Albert Astals Cid va escriure:
> L'última notícia de la web es del dia Dijous 04 de setembre de 2003 crec
> que seria millor treure la seccio de noticies. Qui hi te access?

Crec que estarem tots d'acord que la tenim una mica abandonada, després del
treball de l'Antoni. En David Gil s'ha oferit per a fer-li una revisió. Ja li
he enviat les fonts. Quant me les torni, les pujaré al servidor.

En Toni i jo tenim la contrasenya per accedir. Si algú més hi vol tenir accés,
m'ho dieu i us enviaré les instruccions.

Cordialment,
Sebastià

--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.