[kdecat] Branca a treballar

BELLA5 BELLA5 at teleline.es
Mon Aug 30 08:58:50 UTC 2004

  Hola gent

  Hei Albert!! Estic segur que l'última branca que vaig anunciar fou la
3.2, aquesta nova encara ningú l'ha anunciat a la web del projecte i
com un servidor no disposa d'ordinador fora raonable que algú s'ho
mirés -el login del CVS web el té en Sebastià (la meva connexió no és
segura)-.

  Per cert, ja he aprés xhtml així que quan torni podré canviar la web
o veure el que hagi fet algú altre abans, esperem. ;-)