[kdecat] M'agafo la traducció delKmPlot

e6732201 at est.fib.upc.es e6732201 at est.fib.upc.es
Sat Sep 6 21:14:41 UTC 2003

Missatge citat per Francesc Rosàs <francesc at gmx.net>:

> Doncs això, que m'he decidit pel KmPlot (del paquet kdeedu) de la versió 3.1
>
> Si no hi ha cap problema començaré a traudïr.

Com ja t'ha dit l'Antoni, jo he fet una versió per a la versió HEAD
http://webcvs.kde.org/cgi-bin/cvsweb.cgi/kde-i18n/ca/messages/kdeedu/kmplot.po?rev=1.2&content-type=text/x-cvsweb-markup
però tampoc es que hem faci una il·lusió especial en fer-ne el manteniment,
per tant, si vols esdevenir el mantenidor de la branca HEAD (fer-ne la revisió
acutal i posteriors ampliacions) o fins i tot fer un "backport" de la meva
traducció a la braca 3.1, per mi cap problema.

P.D: S'anomena "backport" quan es fa una millora a la branca principal o de
desenvolupament i després aquesta millora es porta enrera a les branques
estalbes o més antigues (l'altre dia vaig veure un backport al KDE 2.2.x :S)

Albert 'TSDgeos' Astals Cid