[kdecat] Re: =?iso-8859-1?q?Qu=E8_puc?=fer?

Francesc Rosàs francesc at gmx.net
Thu Sep 4 21:06:02 UTC 2003

Osti, portava uns dies preguntant-me perquè no rebia cap missatge de la llista
i he vist que era per culpa del procmail que no li agraden els accents als
directoris. Tot i així m'he pogut llegir les respostes de l'arxiu.

Em llegiré la documentació que m'ha recomenat l'Antoni i tant bon punt ho
tingui clar ja us comunicaré el programa que m'interessaria traduïr.

Fins aviat.

--
Francesc Rosàs
email: francesc @ gmx.net

Nunca Mais! - http://www.plataformanuncamais.org/

Hay 10 tipos de personas en el mundo: las que entienden el binario y las que
no.