[kdecat] Un altre nouvingut.

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Mon Sep 1 11:58:36 UTC 2003

A Diumenge 31 Agost 2003 00:43, Sebastia Pla i Sanz va escriure:
> Abans de vacances vaig contactar amb la gent de KDE per tal de tenir un
> espai als seus servidors tal com vam quedar. Em sembla que els hi havíem
> d'enviar una contrasenya xifrada, si no recordo malament.
>
> Toni, has contactar amb ells? vols que segueixi les gestions?
>
> Records,
> Sebastià

  Aquesta nit espero tindre-la enllestida, ja sols em faltarà el llistat de
col·laboradors i el glossari de KDE (més que res serà entrtingut, llavores el
discutirem a la llista).

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca