[kdecat] =?iso-8859-1?q?Col=B7laboracions_amb_la?=web

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue Oct 7 20:54:06 UTC 2003

Hola a tothom,

En primer lloc recordar a tothom que podeu accedir a la web, fruit del treball
de l'Antoni a http://ca.i18n.kde.org/index.php.

En segon lloc hi ha un parell de punts que podríem millorar. El primer és
obtenir algunes instantànies per tal d'afegir-les a la web i a la col·lecció
d'instantànies. No teniu alguna pantalla espectacular que puguem penjar?
L'única condició ha de ser que porti aplicacions KDE (preferiblement). El meu
problema és que el meu monitor només arriba a 800x600 i queda una mica pobre.
Amb el KSnapshot podeu capturar pantalles en un tres i no res.

La segona col·laboració és referent a la iconografia. No hi hauria algun
manetes del Gimp? Podríem posar gràfics o sucre visual (eye candy) al títol
"Projecte per a la traducció del KDE al català" i potser també als títols de
les seccions.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.