[kdecat] www/teams/ca

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue Oct 7 20:33:30 UTC 2003

A Dissabte 04 Octubre 2003 09:19, Antoni Bella Perez va escriure:
> A Dimecres 01 Octubre 2003 11:05, Sebastia Pla i Sanz va escriure:
>
>   Veig que els commits venen a nom d'en Sebastià. Es pot arranjar per a que
> vinguin a nom de l'equip? Com que sols tenim un compte crec que seria el
> millor.
>
>   Si us sembla bé crec que fgora una bonba idea enviar sempre un CC a la
> llista dels canvis que s'han fet.
>
>   Toni

Suposo que el fet és degut a que vaig demanar jo el compte i l'hauran donat
d'alta amb el meu nom. Els puc demanar que posin el nom de la llista.

D'altra banda ara coneixem la contrasenya l'Antoni i jo mateix. Si qualsevol
persona de la llista estigués interessada en fer modificacions, ens les pot
enviar directament a un dels dos.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.