[kdecat] KDE 3.2 primera beta

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Wed Nov 5 22:24:40 UTC 2003

A Dimecres 05 Novembre 2003 20:15, Antoni Bella Perez va escriure:
> [Donat que4 no arriba a la llista ni en segles aquí us l'envio amb còpia]

De vegades la llista tarda una mica. Però en aquest cas és que has enviat el
correu amb una adreça de correu (vasten at telefonica.net) que no és la que has
fet server per subscriure't a la llista. Llavors l'hem d'autoritzar els que
estem com a gestors de la llista.

>   Que jo sàpiga vàrem pujar a HEAD tot el que hi havia a 3.1, a partir
> d'aqui cadescú va treballar en el que tenia anteriorment assignat. Un
> parell de qüestions:
>
> 	- Obrim la web oficialment? Oferint feina a més col·laboradors.

Per mi cap problema.

> 	- Demano que reasignem completament els mòduls ja de cara a 3.2.

Quina reassignació proposes?

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.