[kdecat] Errors a KaddressBook

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Wed May 21 06:03:12 UTC 2003

A Dimarts 20 Maig 2003 20:39, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:
> No se si son errors de traducció (m'ha semblat que no) o son errors de
> programació.
>
> A l'editar un contacte tot lo que penja del botoó categories està sense
> traduir.
>
> I a les adreces com adreça hem surt Inici i treball en compres de casa i
> treball o alguna cosa similar que hauria de sortir.
>
> Es culpa del meu KDE que només es 3.1.0, potser als
> 3.1.1 i/o 3.1.2 ja està corregit?
>
> P.D: Les traduccions son del CVS però els programes no.
>
> Albert Astals Cid

  això depèn de quina traducció facis servir, la distribuida per Mandrake o la
del CVS. Sinó recordo malament les traduccions del mòdul kdepim són força
novelles i tot just les estan distribuïnt amb el KDE 3.1.2.

  Jo estic a Debian/unstable i encara no hi tenim la nova versió de KDE al
complet (_a Woody si_) pel que trigaré un temps a poder-hi donar un cop d'ull
-- espero que no triguin massa perquè també hauria de compilar una part de
HEAD (per a generar la doc).

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-