[kdecat] Configuració d'Impressora

Albert Cervera Areny albertca at jazzfree.com
Wed Mar 5 17:36:27 UTC 2003

Configurant una impressora SMB he trobat el següent missatge:

Mida del meitja

Em fa l'efecte que aquest error ja existia en la versió 2.2.

Més endavant quan he posat un espai en el nom de la impressora m'ha donat un
missatge dient que es poden produir errors si es posen noms amb espais però
que "l'expert" pot eliminar els noms automàticament i em suggeria la versió
sense espais. Les opcions eren: "Franja", "Conserva" i "Cancel·la". I
"Franja" és el que fa que s'accepti el nom modificat. És correcte això de
"Franja" ?