[kdecat] Top 10

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Thu Jun 19 10:56:40 UTC 2003

  Hola llista

  Si m'ho permeteu buidarem el pap a sobre de com estan les coses al CVS.

A Dimecres 18 Juny 2003 21:21, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:
> http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/top10.php
>
> Estem al top 10 de traduccions del Head del KDE :-)
>
> Felicitat a tots :-)

  Des del dia 11 de juny!!

  La veritat es que allà sols es llisten els paquets base de KDE però sens
dubte és una gran notícia i això que encara falta molt que pujar-hi i que
sols està a KDE_3_1_BRANCH.

  Tampoc s'ha de correr, el que s'ha pujat és perquè 3.1 està molt aturada i
prefereixo avançar feina de manera que no ens ho tinguem que cruspir tot en
dues setmanes. Menció a l'Albert Astals que manté el koffice i ell si que
l'ha hagut de pujar a HEAD abans de que en congelin els commits de les
traduccions (tal i com ja us va informar a a llista) -- amen de que també ha
pujat kdeutils (i jo que he fet kgpg :) -- Proveu-lo!!).

  En Sebastià ha contactat amb mi i m'ha dit que personalment prefereix
deixar-ho per a més endavant (experiències passades). En base a això espero
que hem dongui permís per a pujar tot el kdebase -- ara mateix la seva
traducció està força mixta.

  Si algú de vosaltres pretèn avançar feina a HEAD en alguns dels mòduls que
manté, que ho faci, però _sota_la_seva_pròpia_responsabilitat_. (Personalment
considero que si les traduccions que teniu a 3.1 ja són força estables, seran
molt poques les noves entrades (1 o 2) que hagueu de traduir per duplicat).

  Amb tot això i sinó us he liat més: Gràcies a tots per la vostra tasca!!

  Sort

## <bella5 at teleline.es.nospam> ## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html