[kdecat] Fwd: Re: Web space for CA team

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Fri Jul 18 17:39:57 UTC 2003

[3a vegada: que algú la reenvii a la llista]

  Opps, precisament acabo d'enviar la pàgina de mostra:

A Divendres 18 Juliol 2003 17:51, Sebastia Pla i Sanz va escriure:
> Tenint en compte que php només té sentit per a la informació dinàmica, jo
> suggereixo els passos següents:
>
> 1. Li demano a Claudiu un usuari cvs del servidor i18n. Aquest el podem
> compartir o en demanem algun més si cal.

  Compartir està bé però s'ha de fer un enfasi especial a que s'informi dels
canvis a la llista a mesura que es vagin fent.

> 2. Comencem amb html estàtic, amb informació bàsica: informació general,
> com baixar les traduccions, enllaços cap a les estadístiques i coses així.
> D'aquesta manera podem tenir la web operava molt ràpidament.

  Un punt, la qüestió és que tal com està programat ara mateix sols fa servir
include; s'usa una plantilla i tots els continguts es van mostrant a la dreta
de la pantalla, es comparteix el codi comú (de cara a la mantindre-ho tot
homogeneament és molt millor).

> 3. Ens mirem les webs dels altres equips, per veure qué tenen i com ho fan.
> Discutim una mica el qué podríem aprofitar d'ells.

  OK.

> 4. Els demanem si ens poden passar el codi dels que més ens agradin i
> llavors evolucionem la web cap al contingut dinàmic.
>
> Com ho veieu?
>
> Sebastià

  Tot és viable però de moment ja tenia quelcom fet per al dinamisme del
contingut, vejam que us sembla l'splash de la web a l'anterior correu.

  Sort

## <bella5 at teleline.es.nospam> ## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html