Fwd: Re: [kdecat] Errors quanta

e6732201 at est.fib.upc.es e6732201 at est.fib.upc.es
Sat Jul 12 17:41:09 UTC 2003

L'antoni té problemes amb la llista

----- Missatge reenviat de Antoni Bella Perez <vasten at telefonica.net> -----
   Data: Sat, 12 Jul 2003 17:47:28 +0200
      De: Antoni Bella Perez <vasten at telefonica.net>
Respondre-A: Antoni Bella Perez <vasten at telefonica.net>
 Assumpte: Re: [kdecat] Errors quanta
    Per a: kde-i18n-ca at mail.kde.org

  Hola

  Agafo les correccions i avui més al tard m'ho miro.

A Dissabte 12 Juliol 2003 17:05, Benjami Villoslada va escriure:

> És la cosa dialectal, el DCVB en té esment.   Si voleu un KDE amb el català
> estàndard, "adalt" no serveix --però és correcte.

  El català que emprem és el que parli cadescú, indiferentment de que siga
valencià, balear o qualsevol altre (el que es demana és evitar l'ús de mots
únics de la llengua pròpia), com jo estic més a prop de l'estàndard ho
corregiré.

  Una bona nota d'això és fullejador; correcte, però sinó se li acud a un
valencià ja em diràs qui ho posaria. ;-)

  Toni
PD
Problemes de correu:
Si el correu no arriva a la llista feu-li arrivar un de vosaltres.
Gràcies
--

  Sort

## <bella5 at teleline.es.nospam> ## i