[kdecat] Com adavantar els xinesos...

e6732201 at est.fib.upc.es e6732201 at est.fib.upc.es
Thu Jul 3 17:32:26 UTC 2003

...amb treball ja fet.

Parlo del treball d'en Josep Ma. en el kdetoys que al branch 3.1 està al 100%.

He baixat els de HEAD, he fet un msgmerge amb els del branch 3.1 i ha sortit
aquest tar.bz2 que envio, amb un 88.6% dels missatges traduits i un 6.6% en
fuzzy (aquests soposo que al Josep Ma. li suposen 5 minuts corregir).

Espero que ningú no se m'enfadi per haver fet el msgmerge (total no he fet mal
a ningú ni afegit el meu nom enlloc pq no he traduit res de nou)

Toni (o Sebastià) si pots pujau al CVS i veurem com passem el 9 llenguatge del
HEAD pel KDE 3.2 :-) (ja ens adavantaran ja, però mentre duri...)