[kdecat] Error important amb l'empaquetament de koffice-ca

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Sun Feb 23 07:09:37 UTC 2003

A Dissabte 22 Febrer 2003 13:38, Antoni Bella Perez va escriure:
>   Hola gent,
>
>   Informo a la llista tot i que fora millor posar-lo directament com a un
> important error d'empaquetament dels catàlegs de missatges en català per al
> kooffice.
>
>   La qüestió és que han empaquetat el paquet font:
>
> ftp://ftp.kde.org/pub/kde/stable/koffice-1.2.1/src/koffice-i18n-ca-1.2.1.ta
>r.bz2
>
> i els ha quedat dos directoris messages/ i messages.orig/, a manera simple
> el segon hauria d'haber estat reanomenat com a el primer i d'aquesta manera
> [...]

  M'oblidava de dir-vos-ho: Sembla que els nois de Debian s'han superat al ser
els únics que disposen de binari -no oficial-, cerqueu-lo a:

<http://www.superiodico.net/debian/upload/koffice-i18n/koffice-i18n-ca_1.2.1-1_all.deb>
15-Feb-2003 11:18   180k

  Per cert, han posat les traduccions sota el codi de llengua zh_TW, però ara
mateix els hi pico la cresta, i de pasada els dono les gràcies per la seva
tasca.

  Atentament

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 598.01 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.20  -  XFree86 4.2.1-5

-