[kdecat] [Ajuda] Un parell de qüestions per a khangman

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Sun Dec 21 12:41:49 UTC 2003

  Hola

  Com més val assegurar-se us les comento:

	- Caràcters especials per a l'idioma català:
		à ç è í ò ó ú ü

	si no vaig errat crec que falten la é, la ö i la ï (a veure algú que estigui
	més peix, no tinc cap llibre al respecte per a consultar).

	- Aquesta altra surt a la documentació:
	####
	Primer intenteu endevinar les vocals. Llavores proveu-ho amb les
	consonants més comuns: l, t, r, n, s
	####

	Si us veieu en cor de personalitzar-ho per al català us ho agrairé (aquí
	està per a l'anglès).

  Això és tot, o gairebé, doncs el correu...

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca