[kdecat] Documentació a regenerar

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Sat Dec 20 11:24:49 UTC 2003

A Dijous 18 Desembre 2003 18:43, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:
> Escric aquest correu ja que he visitat
> http://i18n.kde.org/stats/doc/head/stats_ca.html i he vist que tenim uns
> quants fitxers de documentacio traduits al 100% però el seu respectiu
> fitxer de documentació ha de ser regenerat. Tenim el 8% traduits, i el 22%
> traduits per regenerar.
>
> Si ningú no s'oposa m'agradaria regenerar el més aviat possible aquest
> fitxers.
>
> Albert Astals Cid

  Endavant Albert!!

  Una de les peculiaritats de la documentació és que mentre es mantinguin els
continguts als catàlegs de traducció (tinc pocs canvis a fer-hi) es pot
regenerar tantes vegades com calgui. Recorda't d'actualitzar la còpia local
de les fonts sgml originals per a cadascun dels documents.

  Toni
PD:
Enhorabona per l'esclau kio_gopher, ja surt a la portada de Freshmeat
<http://freshmeat.net/releases/145577/>.
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca