[kdecat] Logo

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Wed Dec 3 03:11:22 UTC 2003

A Dimarts 02 Desembre 2003 22:13, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:
> La llista hem bloqueja el correu pq l'adjunt era massa gran, mireu el logo
> aqui
>
> http://usuarios.lycos.es/tsdgeos/i18n_ca.png
>
> Es bastant lleig però si el que volieu era canviar les lletres ja esta, les
> lletres que he posat son Bitstream vera sans

  A mi em sembla que està força bé, esperarem un xic i sinó hi ha
consells/millores l'enfilarem a la web per a que faci de capçalera.

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca