[kdecat] En quant als acceleradors

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Mon Aug 25 11:22:38 UTC 2003

A Dissabte 23 Agost 2003 11:47, Antoni Bella Perez va escriure:
>   Esperem fins al dilluns (o abans si responen) per a que la gent llegeixi
> la llista de correu i enfilarem tot el que falta cap a HEAD. Vejam que diu
> en Sebastià sobre posar el kdelibs al 100% de la traducció. T'anirà bé de
> fer-ho?
>
> 	Els mòduls que ja tenen feina avançada:
> 		- kdelibs (falten un quants fitxers -- noteu que l'han
> 				mogut cap a un directori)
> 		- kdeaddons
> 		- kdeartwork
> 		- kdenetwork
> 		- kdepim (falta un fitxer)
		- kdesdk
> 		- kdetoys
> 		- kdeutils
> 		- koffice
> 	Per als altres està tot a 3.1.

  Hola

  M'encuido de pujar a HEAD el que falta de kdelibs/kdepim y tu pots pujar els
mòduls que resten (a excepció dels que he llistat a dalt).

  Demà, després de l'actualització de versió per part del servidor ja podràs
treballar en les shortcut keys. (Recorda que si no hi ha una traducció al
100% de kdelibs i bona part de kdebase no podràs ser gaire precís en aquesta
tasca).

  Sort

## <bella5 at teleline.es.nospam> ## i
col·laborador dels projectes: