[kdecat] El punt de la " l·l " geminada es visualitza malament [·]

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at wanadoo.es
Thu Apr 24 22:40:04 UTC 2003

En/na Antoni Bella Perez ha escrit:
>   Hola llista
>
>   Com ja he dit en un altre correu estic posant al dia els errors i ara estic
> pasant els que tinc llistats o en espera. N'hi ha un que us vull comentar i
> que tracta de que quan escrius la la "l·l" geminada es veu bé però quan es
> renderitza a través d'una pàgina web apareix com un asterisc (amb el correu
> també passa, quan el rebo ja apareix l'asterisc).
>
>   Si us plau, abans d'informar-ne digueu-me que tal us va a vosaltres, jo uso
> Debian i sempre l'he vist igual (KDE 1.x, 2.x i 3.x) així que us demanaria
> [...]

	Amb el mozilla (1.2.1), sobre una Debain Woody, veig correctament el
punt alçat de la ela geminada.

	En canvi, amb el konqueror (3.1.1a) el mateix punt el veig com un
asterisc. Si substitueixo el punt alçat per el símbol "·",
continuo veient un asterisc amb el konqueror.

	Crec que pot ser un error del konqueror, que no sap mostrar el punt alçat.