[kdecat] El punt de la " l·l " geminada es visualitza malament [·]

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Thu Apr 24 14:15:29 UTC 2003

  Hola llista

  Com ja he dit en un altre correu estic posant al dia els errors i ara estic
pasant els que tinc llistats o en espera. N'hi ha un que us vull comentar i
que tracta de que quan escrius la la "l·l" geminada es veu bé però quan es
renderitza a través d'una pàgina web apareix com un asterisc (amb el correu
també passa, quan el rebo ja apareix l'asterisc).

  Si us plau, abans d'informar-ne digueu-me que tal us va a vosaltres, jo uso
Debian i sempre l'he vist igual (KDE 1.x, 2.x i 3.x) així que us demanaria
que em digueu que tal funciona a les diverses distros que tingueu.

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-