[kdecat] kalzium i kstars [Ajuda - kdeedu]

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Tue Apr 22 16:14:52 UTC 2003

  Hola gent

  Amb un gran esforç en treball de camp (documentació, diccionaris, llibres i
demés) he traduït aquests dos programes però necessitaria que em donguessiu
un cop de ma amb el següent:

kalzium: - Programa per a una taula periòdica dels elements
  Necessito el nom en català dels tres següents elements (són els més
recents):
	Ununquadium
	Ununhexium
	Ununoctium
  Potser algun profe dels que esteu a la uni ens ho pot arranjar.

kstars: - Programa per a una carta estel·lar
  Necessito el nom de les constel·lacions en català. Coneixeu a algú a qui se
li puguin preguntar? Jo he investigat i demana't la info però no m'han
respost així que a falta de confirmar les que ja estan traduïdes sols em
queden dues:
	SERPENS CAPUT
	SERPENS CAUDA
  La llista completa la trobareu al CVS sota l'etiqueta
	_: Constellation name (optional)\n

  Ja direu

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-