[kdecat] Com ha quedat el tema del KOffice

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Thu Apr 10 14:01:54 UTC 2003

  Hola Leo i Albert

  Com sempre aprofito el correu :))

A Dimecres 09 Abril 2003 23:57, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:
> A Dimecres 09 Abril 2003 22:10, Antoni Bella Perez va escriure:
>
> cert, no està bé això. Que ha passat exactament?
> S'ha fet tota una traducció i no s'ha pujat al kde?

  La situació real de perquè ha passat l'ha d'aclarir qui està buscant
l'error, jo el desconec però puc aventurar-me i vejam si l'encerto:

  Amb la documentació és una qüestió de que la congelen al principi d'una
versió i ja no s'accepten de noves fins a la propera i al koffice diria que
com no teniem les traduccions a la branca correcta ha succeït algun error en
la creació del tarball i el nostre va apreixer "buit". (De fet hi han dos
directoris i el que conté les fobts és l'incorrecte).

> Però això ha estat pel bloqueig per la versió de kde, o una altra cosa?

  Congelació és la paraula correcta. I una bona part de culpa del traductor
que és novell, però ja hi ha molt d'avançat.

> Fer paquets no és gens fàcil, però. Antoni, tu quin Kde fas servir i d'on?

  Tinc instal·lada la versió Debian però genero els catàlegs directament des
de la branca KDE_3_1_BRANCH del cvs. A els paquets no costen tan de fer,
almenys els Debian, altres coses foran tan fàcils. I si tinc problemes amb
els rpm els hi faré un alien i llestos.

> Per el que respecte de caliu no crec que hi hagi cap problema. Aquesta
> tarda s'ha  instal·lat el nou servidor i crec que amb 420Gb de HD crec que
> donen per molt.
>
> Leo

  Em poso a treballar ara i si la info que tins a sobre de fer tarballs no
falla tot estarà ben aviat.

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-