[kdecat] Moduls al 100%

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at wanadoo.es
Wed Nov 6 21:37:57 UTC 2002

Sebastia Pla i Sanz ha escrit/escrito/wrote:

> Hola a tots,
>
> Aquest correu és per comunicar que ja tenim 2 mòduls al 100%: kdegraphics i
> kdemultimedia. Ho devem al treball de Josep Ma. Ferrer. Moltes gràcies!!

Ejem ... M'agradria apuntar que ja hi havia bastanta feina feta. Jo
només m'he limitat a intentar acabar la feina que havien iniciat altres
persones. No cito noms perquè no voldria deixar-me a ningú. Però cal fer
constar que aquest és un treball d'equip.

> També és de justícia donar les gràcies a l'Antoni Bella i a l'Albert Astals.
> Com que Francesc Devesa, que havia traduït kdegames sembla que es
> reincorporarà, ara mateix serem 5 traductors actius.

Molt bé, quans més siguem, més riurem ... i més feina farem.

> Encara que no traduïu, també podeu ajudar: informant d'errors ortogràfics o de
> context, suggerint canvis si una traducció no la trobeu afortunada o bé
> localitzant conflictes de tecles acceleradores.

Ara que ho dius, quan s'engega el kppp, i després de prèmer el botó
"Connectar", fins no fa gaire sortia un botó amb el text "Registre",
però amb la darrera versió de la traducció surt "Bitàcola". No és que
"Bitàcola" sigui incorrecta, però per coherència amb la resta de
traduccions crec que fora millor deixar "Registre".