[kdecat] Seccio kdegames

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Fri Nov 1 18:28:42 UTC 2002

A Divendres 01 Novembre 2002 17:03, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> Hola a tothom,
>
> 	Tinc la intenció de començar la traducció de la secció kdegames.
>
> 	Algú té cap inconvenient? Algú prefereix que em dediqui a altres
> seccions?
>
> 	Salutacions,

Hola Josep Ma.,

Si no tens cap inconvenient, comença pels fitxers de jocs que no estan
traduïts. La resta els havia traduït Francesc Devesa. Encara que fa temps que
no tinc cap notícia d'ell, ara li escriure per demanar-li si vol (i pot)
seguir mantenint els fitxers en que havia estat treballant.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.