[kdecat] Documentació

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Fri Dec 13 22:24:42 UTC 2002

  Hola

  Suposo que ja haureu anat veient que hi ha una part de la documentació
traduida, però tot i que ja està disponible caldria que algú li fes una
ullada
(estic treballant en el "khelpcenter/glossary" perque no es genera la doc
correctament). També us informo que m'he agenciat tota la documentació del
kcontrol, kmail i kgpgcertmanager.

  En dies posteriors aniré reportant "errades" en les traduccions dels
mòduls
de configuració als que fa referència aquesta doc. Vaja que ja en tinc unes
quantes ;-)

  Sort

######## Antoni Bella Perez
## <bella5 at teleline.es> ## i
col*laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-4

-