Εγκατασταση Ενημερωσεων Kubuntu 12.10

dimitris elder dimitriskyrim at gmail.com
Fri Mar 8 20:10:04 UTC 2013

Καλησπερα παιδια! Εχω εγκαταστασηση μολις το kubuntu 12.10 και αμεσως εβαλα
στα αποθετηρια το ppa:kubuntu-ppa/backports για να εγκαταστηση το KDE
4.10.1. Στη συνεχεια ετρεξα τις ενημερωσεις για να γινει η εγκατασταση,
ομως αν καταλαβα καλα μου ετρεξε ενημερωσεις για το παλιο KDE 4.9. και οχι
για το καινουργιο οπως περιμενα μετα την προσθηκη του παραπανω αποθετηριου!
Μετα την επανεκκινηση που εκανα δεν ειδα το νεο KDE εγκατεστημενο. Αμεσως
ξανα πηγα στις ενημερωσεις και ειδα κατι πακετα συστηματος διαθεσημα και τα
εγκατεστησα, οπου τελικα ηρθε και το KDE 4.10.1.
Eκει που θελω να σταθω (μιας και καταλαβα οτι βιαστηκα και εκανα καποιο
λαθος) ειναι στο εξης:
Ολα τα πακετα που εγκαταστηθηκαν πριν μπει το νεο KDE μηπως δεν χρειαζονται
να ειναι στο λειτουργικο μου και μηπως πρεπει με καποιον τροπο να τα δω για
να τα βγαλω ωστε να μην βαρενουν το συστημα, η δεν υπαρχει απολυτος κανενα
προβλημα μιας και αναβαθμηστηκε στη συνεχεια το νεο KDE;
Ευχαριστω!