Re: ΓΡΑΦΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΕ LINUX-KUBUNTU

Stefanos Kandilaris kandilar at theosch.auth.gr
Wed Mar 6 11:48:18 UTC 2013

Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια. Το έλυσα το πρόβλημα ακολουθώντας τις οδηγίες σας. Δύσκολα θα το έβρισκα μόνος μου.
Τη σημειολογία των κεφαλαίων στο internet δεν τη γνώριζα και καλά κάνετε και μου το λέτε.
Με την έκδοση του Απριλίου σκέφτομαι την πρότασή σας για κανονική εγκτάσταση -όχι μέσα από windows- του Linux Kubuntu, το οποίο όσο περισσότερο το δουλεύω τόσο με κερδίζει.

Ευχαριστώ ξανά
Στέφανος