openSUSE 12.3, kde 4.10.3 second desktop. Απο dimitris

Dimitris Kardarakos dimkard at gmail.com
Sat Jul 13 11:48:32 UTC 2013

On Saturday 13 July 2013 13:53:11 dimitris elder wrote:
> [...]

Δημήτρη,

το ίδιο πράγμα θέλεις νομίζω, αλλά το έβαλες στο Πίνακα (panel).

Δοκίμασε να το προσθέσεις στην επιφάνεια εργασίας με το εικονίδιο στην πάνω
δεξιά γωνία.

Η προβολή φακέλου που δημιουργείς αποτελεί δείκτη σε έναν πραγματικό φάκελο.
Πρακτικά, δημιουργείς πρώτα έναν φάκελο με όποιον τρόπο θέλεις. Στη συνέχεια,
προσθέτεις μια προβολή φακέλου, που να δείχνει στον φάκελο αυτό. Έτσι, έχεις
αυτόν τον 'άδειο' φάκελο που θέλεις.

Φιλικά,

--
Dimitris