openSUSE 12.3, kde 4.10.3 second desktop. Απο dimitris

Θεόφιλος Ιντζόγλου int.teo at gmail.com
Sat Jul 13 15:44:23 UTC 2013

Δημήτρη ο μόνος τρόπος για να είναι άδειος εκείνος ο φάκελος είναι να
δημιουργήσεις εσύ έναν κενό φάκελο και από τις ρυθμίσεις του Folder View να
του πεις να σου δείχνει τα περιεχόμενα εκείνου του (νέου κενού) φακέλου.

Στις Σαβ 13 Ιουλ 2013 13:53:11 dimitris elder έγραψε:

--
()  ascii ribbon campaign - against html mail
/\                        - against microsoft attachments