openSUSE 12.3, kde 4.10.3 second desktop. Απο dimitris

Dimitris Kardarakos dimkard at gmail.com
Fri Jul 12 20:59:34 UTC 2013

On Friday 12 July 2013 20:29:31 dimitris elder wrote:
> [...]
 Eννοω αυτο το διαφανο παραθυρο στην επ.εργασιας που προσθετουμε

Καλησπέρα Δημήτρη.

Αν καταλαβαίνω καλά αυτό που θες είναι ένα Folder View (Προβολή Φακέλου).
Μπορείς να το προσθέσεις μέσω της επιλογής 'Add Widgets'  (Προσθήκης
Συστατικών) και να το ρυθμίσεις ώστε να προβάλει τον φάκελο της επιλογής σου.

Φιλικά,
--
Dimitris