New release(s) available for Greek KDE Community

Petros Vidalis pvidalis at gmail.com
Mon Jan 21 12:58:40 UTC 2013

Καλησπέρα και από μένα,
μόλις είδα τα μηνύματα αλλά δεν έχω καταλάβει γιατί τόση νευρικότητα και
ειρωνεία μεταξύ μας.

Αρχικά από μεριά μου, το μόνο που πρότεινα είναι να βοηθήσω το site του KDE
κυρίως διαχειριστικά και να ανανεώσω όσο μπορώ τα νέα των μεταφράσεων.
Καταλαβαίνω Θοδωρή πως τα έχεις όλα επάνω σου, αλλά δεν νομίζω πως η αιτία
είμαστε εμείς για αυτό.

Θυμάμαι πριν κανά χρόνο που με τρελή χαρά ξεκινήσαμε να ενώσουμε όσους
ασχολούνται με το KDE, τουλάχιστον με την σελίδα, σε όποιο επίπεδο και αν
ήταν αυτό.
Αν κάποιοι εξαφανίστηκαν και άφησαν την δουλειά στην μέση, δεν γνωρίζω ποια
παιδιά είναι ειλικρινά, δεν μπορώ ούτε να αρχίζω να τους κατηγορώ για την
στάση τους ούτε να κάνω συζητήσεις επί συζητήσεων περί αυτού.
Προσωπικά σε τέτοια θέματα προτιμώ να βρίσκω λύσεις από το να κάνω
συζητήσεις.

Στο κάτω κάτω ο ρόλος μου από δική μου μεριά, συμπληρωματικός είναι μιας
και δεν προλαβαίνω να κάνω πολλά.

Anyway, στην ουσία να περάσουμε γιατί αυτή μετράει..
Πέτρος

Στις 21 Ιανουαρίου 2013 - 2:49 μ.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pktoss at gmail.com> έγραψε: